چشما تو

ೋ҈ೋ کلبــــــه تنـــــــهــــــــــايــــــــــي پسرک خسته ೋ҈ೋ


★به نام آن که اگر حکم کندهمه محکومیم ★ ♥♥.دلنوشته های دلتنگــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــ من♥♥.

  به چشمهایت که نگاه میکنم

 نفسم می گیرد....
 چشمهایت
 می گویند که دلت
 هوای رفتن دارد....
 و من میدانم
 دنیا تو را ازمن خواهد گرفت....
و من می دانم
 که نمی شود حواست را پرت کنم
 و بخواهم کمی بیشتر بمانی...
 چشمهایت
 انگار
 امتداد تمام ِ جاده های دنیاست...
 
 می روی....و می دانم .....
نفسم می گیرد....
 نفسم می گیرد.....


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:38---27 تير 1392
گاهی دلت از سن و سالت میگیرد

میخواهی کودک باشی

کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه میبرد و آسوده اشک میریزد

بزرگ که باشی...

باید بغض های زیادی را بی صدا در خود خفه کنی
پاسخ:lره واقعا


سارا
ساعت18:35---27 تير 1392
بايد بدجنس باشي..!! تا عاشقت باشن......!!



بايد خيانت كني.........!! .......... تا ديوونه ات باشن...!!



بايد دروغ بگي............ ...!!........تا هميشه تو فكرت باشن...!!



بايد هي رنگ عوض كني......!!.... ..........تا دوسِت داشته باشن...!!



اگه ساده اي ...!!...اگه باوفايي...!!... .اگه يك رنگي...!!...... ...هميشه تنهايي
پاسخ:مرسی که سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|